söndag 22 maj 2011

Inspirations resa i Danmark

Hejsan här kommer mitt första inlägg jätte spännande,
 hoppas att ni tycker det med och vill följa med på min resa.

I dag åkte jag och min man till Danmark för lite inspiration.
Första stopp blev http://www.honningogflora.dk/ jag säger bara wow!!!
här kommer några bilder









helt underbart rekommenderar verkligen er att besökadet nästa år
Tyvärr så drog ett åsk oväder in och vi hann inte titta på allt.
Vi fick stanna på motorvägen vid flera tillfällen det var helt omöjligt att
se var man körde massor av regn och stora hagel.
Här nedan delar jag med mig av några bilder jag lyckades ta innan stormen började.








2 kommentarer:

  1. ojoj så mycket fint :D man skulle hft en släpvagn och en stooor börs med sig ;P vilka saker ! kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Oh här får man verkligen Inspiration.
    Mycket fint
    Kram

    SvaraRadera